MEN hur gör jag för att TONA UT ljudet i slutet eftersom ljudet är längre än själva bildspelet så slutar det abrupt.
Vill få en mjuk uttoning av ljudet. Och kanske även en mjuk intoning av musiken i början av bildspelet.
Tips någon??
LennartL skrev:Har idag installerat OpenOffice 4.1.2 och ska testa det lite senare.
Ser faktiskt lite "skönare" ut för ögonen.
Men ska testa lite funktioner innan jag bestämmer mig för om jag ska ha det kvar.
bosse skrev:Vad är skillnaden på RPM och DEB varianten ? Mint 17.3 Mate kör jag, vilken funkar bäst med Mate ?
LennartL skrev:Har idag installerat OpenOffice 4.1.2 och ska testa det lite senare.
Ser faktiskt lite "skönare" ut för ögonen.
Men ska testa lite funktioner innan jag bestämmer mig för om jag ska ha det kvar.
LennartL skrev:Den kan öppna och spara i .doc och .xls men jag har inger docx dokument att testa med.
Finns nu en guide hur man installerar OpenOffice i LinuxMint 17.3 Mate Men det gäller väl alla med DEB installationer.
Den finns i PDF-format längst ner på sidan.
http://www.gertlennart.com/linuxtips
Mikael skrev:LennartL skrev:Den kan öppna och spara i .doc och .xls men jag har inger docx dokument att testa med.
Finns nu en guide hur man installerar OpenOffice i LinuxMint 17.3 Mate Men det gäller väl alla med DEB installationer.
Den finns i PDF-format längst ner på sidan.
http://www.gertlennart.com/linuxtips
Vi börjar väl hamna OT nu men bifogar en fil att testa med.
OBS! Jag har redan övergett OO till förmån för Libre. Tänkte bara att hanterandet av .docx kan tas med i din utvärdering.
Mikael skrev:Vi börjar väl hamna OT nu men bifogar en fil att testa med.
Jan-Olof skrev:Mikael skrev:Vi börjar väl hamna OT nu men bifogar en fil att testa med.
Filen går att öppna i de program jag testat med, men den är å andra sidan ett väldigt "snällt" exempel. Synd att jag slängde det dokument jag fick för några månader sedan - det var egentligen bara en enkel sida med text men gick bara att öppna i ett enda program: TextMaker från SoftMaker Office 2016. Där kan man också spara som docx vilket man inte kan i gratisversionen SoftMaker FreeOffice.
Återgå till Program till Linux Mint
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster