Vet att det finns vissa problem på ubuntu-se efter Gunnars tråkiga bortgång, men vad har hänt här..??
Jag accepterar vad som hänt, men vill gärna veta....
Visseringen låter "isunordered" som något från Apple (som iofs kör BSD), fast egentligen ska det nog tolkas som "is-unordered" och inte "i-sun-ordered"...$ man isunordered
[...]
isunordered()
-determines whether its arguments are unordered, that is, whether at least one of the arguments is a NaN.
[...]
Marie SWE skrev:Jag är för lat för att logga in.. efter det blev problem med att inte stanna inloggad så gav jag upp efter jag hade fått logga in ett 20tal gånger.
Så jag läser, men jag orkar inte logga in för att skriva en kort kommentar.
Jag ska se om datorn stannar inloggad denna gången..
om inte, så finns jag läsandes fast ej inloggad.
Osprey skrev:Det funkar någotsånär för mig - visst blir jag utloggad varje gång, men Firefox kommer ju ihåg användarnamn och lösenord, så det är bara att klicka på det...
Osprey skrev:Det funkar någotsånär för mig - visst blir jag utloggad varje gång, men Firefox kommer ju ihåg användarnamn och lösenord, så det är bara att klicka på det...
Marie SWE skrev:Osprey skrev:Det funkar någotsånär för mig - visst blir jag utloggad varje gång, men Firefox kommer ju ihåg användarnamn och lösenord, så det är bara att klicka på det...
aldrig, aldrig aldrig lagra lösenord i en webbläsare...
Osprey skrev:Vet att det finns vissa problem på ubuntu-se efter Gunnars tråkiga bortgång, men vad har hänt här..??
bittin skrev:Osprey skrev:Vet att det finns vissa problem på ubuntu-se efter Gunnars tråkiga bortgång, men vad har hänt här..??
Det har inte bara att göra med Gunnars bortgång dock: https://lists.ubuntu.com/archives/ubunt ... 06563.html som vi har diskuterat på mailinglistan för det forumet
men ja tråkigt att Gunnar är borta pratade med honom lite i Ubuntu översättningsärenden dock har morpha tagit över hans åtaganden på den fronten
är själv inte överdrivet aktiv här då jag mest kör Linux Mint på jobbet och det har fungerat som det ska på sistonde, så har inte haft så mycket att diskutera
Osprey skrev:bittin skrev:Osprey skrev:Vet att det finns vissa problem på ubuntu-se efter Gunnars tråkiga bortgång, men vad har hänt här..??
Det har inte bara att göra med Gunnars bortgång dock: https://lists.ubuntu.com/archives/ubunt ... 06563.html som vi har diskuterat på mailinglistan för det forumet
men ja tråkigt att Gunnar är borta pratade med honom lite i Ubuntu översättningsärenden dock har morpha tagit över hans åtaganden på den fronten
är själv inte överdrivet aktiv här då jag mest kör Linux Mint på jobbet och det har fungerat som det ska på sistonde, så har inte haft så mycket att diskutera
Tack för info, jag har ju haft en del kontakt med både Johan och Michael (samt Gunnar). Trevligt att veta lite om vad som händer...
Osprey skrev:OJ!!! det verkar som om det funkar igen... har inte varit inloggad på ett tag, men nu kom jag rakt in....
Vi får se om det fortsätter, eller om det bara var "en slump"...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster