Jag hade på mina förra hårddisk som tyvärr plötsligt gav upp ett program för att spela in från exempelvis svtplay på hårddisken. Det var inte svtplay-dl utan ett med grafiska menyer. Kommer inte håg vad det hette.. Vilket kan det ha varit?
Och en till fråga på samma område.. Jag har en till gammal dator med Linuxmint 19.3 på. Den funkar men har 32 bitars operativssystem så det är väl kört att installera nyare linux på den nu, men jag tänkte köra svtplay-dl på den, men då strejkar installationen av det på grund av att den inte har python 3.9. Enligt instruktioner jag har sett på nätet ska det gå att installera 3.9 på 19.3, men det gick inte.. Någon som vet om det ska gå, och isåfall hur?
